Wednesday, December 17, 2008

Completed and Ended 结束了

2008 is coming to the end. This indicated that many things had either completed or come to the end.



I had completed my first semester in my third year study for my degree. This was a tough semester since most of us suffered from assignments and final exam. No matter how the result was, I had completed this semester and moving towards the last semester and the final challenges in my degree life.



Ending of Year 2008, means that I will be in my career field soon as I am expected graduate in mid of year 2009. What is going to happen to me in that moment as global economies is in recession? Am I able to be employed and is it my desired career goal? Nobody knows.



I had ended my relationship with her at the end of year 2008. I had told her the reasons for me to do so, and just need a trust from her. If she believe others more than me, I could say, I can't do anything. We have our own goals at the moment, and I am not able to take care of both simultaneity. I am sorry about that, and I understood that everybody will curse me on it. However, as I know what I did is good for ourselves, I don't care about what they said. I would also make my sincerely apologise to those who have high expectation on us. I make you all dissapointed.

Just came back from party. It a nice an unforgetable party. Part of them are graduated. This might be farewell party for them. Congratulate Sheryn, Adelene, Hansyn, etc, and those who were not at the party. Hope we can meet soon.

Going back hometown few hours later, and is leaving to Kedah on the night itself. It will be a very tiring stuff.

2008年来到了尾声。这也标志了许多事情已经完成了,或者结束了。

我已经完成了大学第三学年的第一学期课程。这个学期我们所应付的功课及考试,让我觉得好艰辛。无论如何,这个学期结束了,必须向前进入最后一个最具挑战性的学期。

来到2008年的尾声,代表了我即将在2009年年中毕业后踏入职场。在这个经济低迷的状况下对我会造成怎样的冲击?我是否能如愿受聘于我所期待的工作?没有人知道。

2008年的尾声,我也和她结束了半年的感情。我已经把我这么做的原因告诉了她,只希望能获得她的相信。如果她相信别人多过相信我,我只能说,我不知道应该怎么做。正当我们拥有者各自需要追求的目标,我无法同时兼顾到两件事。我只能道声抱歉,也深知很多人会因此而责怪我。然而,我知道我的出发点是正确的,我也不顾他人如何看待。我也要很诚恳地向对我有很高期待的人,我让你们失望了。

刚从友人举行的派对会来。是一个很难忘的派对。当中也有经毕业的同学。这个或许是他们的一个告别晚会。恭喜Sheryn, Adelene, 涵欣,还有那么没有参与这次派对的同学。希望能在和你们相聚。

再过几个小时就要回家了,当天晚上又要赶上去吉打州。这将是一个很疲倦的旅程。

3 comments:

Unknown said...

爱情其实很复杂~

但只要看得开~

一切就很简单~

不要过于执着着什么~

才不会为了爱情柔肠百结~

既然我来了~~

就留下留下我的足迹~

http://pangsoongi.blogspot.com/

顺祝:幸福

Unknown said...

映兴离开100日将至~

让我们再次为映兴献上祝福~

映兴~

安息吧~!

fanchong said...

虽然不认识你。但是还是要谢谢你。。。