Sunday, February 8, 2009

A complicated feeling 复杂的感觉

It is not just a complicated feeling to me, it is also worries for me. What caused these feeling?

After a long holiday, my new semester is going to start on Tuesday. I will not have any study break or school holiday in my life after this. I don't know how to explain this complicated feeling, it is suffering, but represent that I am stepping into another journey in my life.

I do concern about Malaysian politic that most of our local youth did not even care about it.
The complicated situation in Perak also made a very weird feeling on me. I found that the stablility of political situation having a tight relationship with the social security and economy. I do hope that Malaysian politicians could concentrate on overcoming the global recession and other related issues than thinking the way to take over the power of govern.

Someone had appeared in my life again. I need not mentioned who is she, but she will definitely know if she read this post. I do not know what should I do next, but I hope it will end with a wonderful finale. What will be happened in our story had already determined by god.

Happy festival of lanterns (Yuan Xiao) and Happy Eastern Valentine.

这不只是一个复杂的心情,也是一个烦心。是什么造成的?

经过了一个漫长的假期,星期二就是我新学期的开始了。在这之后,学校假期这词汇将从此消失于我的生活当中。我不知道应该如何解释这样的心情,是有点痛苦的,但是也标榜了我将踏入人生另外一个旅程碑。

我不像大多数的本地青年,我非常关心我国的政治动向。霹雳州政治的动荡局面也让我产生了一种奇怪的感觉。我发现政局的稳定性与一个地区的社会秩序和经济有着和密切的关系。我希望马来西亚的政客们能够摒弃如何争夺政治利益的方式,在这个全球经济萧条的时代,能与人民一同拼经济。

有一个人,再次出现在我的生活当中。我不必说她是谁,但是她读了这片文章后自然会明白。我不知道接下来会有什么样的发展,但是我希望最后能够有完美的结局。我们的故事,上帝已早有决定。

恭祝各位元宵节快乐,东方情人节快乐。

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

刚那篇还没打完就不小心按到post所以我删了><

嘿`
你部落格终于更新了``

也祝你
元宵节快乐``
还有情人节快乐啊`

要幸福快乐噢 ^^

不要烦恼不要懊恼`

往好的方面想
会看到更美好的世界`



加油`



=妹=