Sunday, November 8, 2009

Evolution 蜕变中

Is it the time for my evolution? From teenager into elder adult?

Today, Tan Sri Ong Ka Ting ask me if I have 30 years old as I am so young but become development officer.

Since the day I accepted the offer to be the officer, I always remind myself to be careful in order to prevent any criticism. It is quite critical for me as my age only 22 but I have to be 10 or even 15 elder than my actual age. No matter how, as like quoted by many, when you are in the field, you don't have full freedom to do whatever you like. So, I hope any mistake or error I made during this evolution period may get apologise from others. I need time to accumulate sufficient experience in order to do better.

They asked me when is my turn to get marry. I answered "I am still looking for suitable people". They wonder there will be an arena fighting to be my girl friend, but in actual, there are no people on queue. Depend on fate. This is what I told them.

Today, made some mistake to worsen two people misunderstanding, feel so bad.

是我的蜕变期吗?由青年变成中年?

今天丹斯里黄家定问我有没有30岁?这么年轻就做发展官?

自从我接受了这个官位以后,我经常提醒我自己要小心以防止一些抨击。对22岁的我来说是一个非常艰巨的任务,因为我必须让自己老上10年或者是20年。不论如何,就如很多人说的:人在江湖,身不由己。所以,我希望大家能给与我在这个期间犯下的错误原谅。我需要一些时间来累计经验,让自己做得更好。

他们问我什么时候轮到我结婚。我每次都回答说:我还在找适合的人选。他们还开玩笑说会不会有擂台赛来争夺我的芳心,但是实际上没有任何人在排列队伍中。一切随缘,这是我常告诉他们的。

今天,做了一些错误让两个人的误会加深,感觉很不好受。

1 comment:

Unknown said...

那么可怜哦~~要让自己老上那么多岁。。
不过这样的做法是为了自己的目标是值得的拉~~~
加油哦~~