Tuesday, October 20, 2009

Drive carefully 小心驾驶

I saw many damaged cars was being towed today, I saw an dead accident near my house yesterday, I read news regarding road accident everyday.

I met an accident long time ago. During that accident, my car was knocked by a motorcyclist who fetching 3 kids on it. I was a fast driver in the past, but after this accident, I drive very careful all the times.

Since I got my driving license, I always remind myself in other to be a safe driver. Sometimes, I drive very fast but I drive fast only when I am in rush. I drove after I drunk once in a time, I regret to did so and I swear not to do it again in the future.Be a safe driver, be a responsible driver. Care about your own safety, and care about your beloved concern.

今天我看见了多辆毁坏的汽车被拖吊,昨天我看到一场人命伤亡的意外。每一天翻开报纸,都有交通意外的新闻。

很久以前我遇到了一次车祸。当时,我的车子被一辆载着3名小孩的摩托车撞到。我曾经是一位高速驾驶者,在那次以外过后,我每一次都很小心驾驶。

自从我拿到驾照后,我都经常提醒我自己要做个安全驾驶者。有时候我会因为赶时间而高速驾驶。我也曾见有一次醉酒驾车,我很后悔也承诺以后不再重犯。做个安全的司机,做个负责人的司机。照顾自己的安全,也为你心爱的人着想。

No comments: